سنبله

بانوی شهریور

سنبله

بانوی شهریور

(6) سرِ دلم درد می کنه (یا) دل گیجه گرفتم!!

شغل اولم را با آنهمه حقوق و مزایا گذاشتم کنار که مثلا بیایم توی محیط مناسب تری کار کنم 

مدرسه خوب است 

من عاشق بچه ها و عشق ورزیدن بهشان هستم 

عاشق هنرم 

عاشق تنوع ام 

و همه ی اینها توی کارم هست 

اما چیزی که این روزها خیلی دارد روحم را خسته میکند 

محیط زنانه ی (!!) مدرسه است 

منصف باشیم 

بیخود نیست هرجا همهمه و شلوغ است می گویند: حمام زنانه!! 

این زن ها (!!!) موجودات عجیبی هستند واقعا

هرجا پای یک زن در میان باشد 

بی شک در پی اش حرفهای خاله زنکی و زد و بندها و نیرنگهای زنانه هم هست

حالا بعضی زن ها کمتر و برخی بیشتر 

کم و زیادش توفیری ندارد 

مهم این است که این روزها مصداق عینی «از کاه کوه می سازند» را حسابی درک کرده ام

من خودم آدمی هستم که اگر ذره ای دلخوری از کسی داشته باشم رو در روی خودش می گویم 

به همین خاطر به شدت از حرفهای درگوشی و پشت سری و پچ پچ و چغلی متنفرم!!  

مُ - تِ - نَ - فِّ - رَم!!!  

امروز فهمیدم که سفره ی دلم را فقط باید برای اهلش باز کنم و به هیچ لبخند وسیع روی لبی اعتماد نکنم

خیلی شوکه شدم وقتی فهمیدم بعضی آدم ها چقدر می توانند دورو باشند

امروز فقط دلم میخواست کیفم را بردارم و دیگر هیچوقت پایم را توی مدرسه نگذارم  

اما 

حیف 

که 

من 

عاشق 

بچه ها 

هستم 

...

 

نظرات 4 + ارسال نظر
meysamak 1393/02/22 ساعت 22:05 http://meysamak.blogsky.com

بهشون اعتنا نکن اگه میخای توی محیط کار دوام بیاری
همه جا از این حرفا هست

اوهوم

meysamak 1393/02/21 ساعت 23:18 http://meysamak.blogsky.com

چه روز بدی داشتی دیروز

چی شده بود دقیقن!؟

هعی
حرفای خاله زنکی الکی

جیکو 1393/02/21 ساعت 13:32

منم بچه هارو دوس دارم به جز اونایی که استثنایی شیطونن و اذیت می کنن.

ههه
عالین

فاطمه 1393/02/21 ساعت 01:30 http://elaheye70baran

امان از این حرفای خاله زنکی بعضی خانوما
ینی رسما رو مخ آدم راه میرن ...
من که اگه یکی از این حرفا جلوم بزنه ها، همونجا همچین یکی میخوابونم تو ذوقش، که از خجالت آب بشه بره تو زمین ... والااااااا

آی یکی برام آب قند بیاره بی زحمت

بفرما آب قند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.