سنبله

بانوی شهریور

سنبله

بانوی شهریور

(20) از این لوس بازی ها :))

اصلا دلم می خواهد یک زن خانه دار باشم

از همان هایی که صبح زود؛ قبل از همسرشان از تختخواب می آیند پایین 

بعد پاورچین پاورچین می روند توی اتاق بچه ها یک سرکی می کشند

خیالشان که از خواب شیرین بچه هایشان راحت شد و پتو را رویشان مرتب کردند، می روند توی آشپزخانه

آرام و بدون سر و صدا، چایشان را دم می کنند

روی میز آشپزخانه سفره می اندازند

کره و مربا و پنیر و گردوشان را می گذارند توی ظرفهای سفالی رنگی رنگی

نان را می گذارند توی سبد چوبی روی میز

فنجان های لعابی گلسرخی را آماده می کنند

و بعد آرام می نشینند پشت میز

زیر نور طلایی آفتاب اول صبح

و منتظر می شوند همسرشان در حال کش و قوس دادن به بدن مبارک، از اتاق بیاید بیرون

اصلا دلم می خواهد یک زن خانه دار باشم

از همان هایی که وقتی صبحانه ی همسرشان را دادند

همسرشان را تا دم در بدرقه می کنند

و زیر لب زمزمه می کنند:

«هذا امانتک یا امیرالمؤمنین»

بعد فوت می کنند به قد و بالای دلبندشان...

این روزها که از آدم های پُست مدرنِ اداریِ بی حوصله ای که وقت سر خاراندن هم ندارند، بیزار شده ام

عجیب دلم می خواهد یک زن خانه دار باشم

از همان هایی که وقتی همسرشان از سر کار بر می گردد...

 

نظرات 10 + ارسال نظر

وای منم این خانم خونه دار بودن رو خیلی دوست دارم. از این خانم هایی که از چشماشون عشق و مهربونی می باره و خونشون از تمیزی برق میزنه. یه عالمه هم خوراکی هاش خوشمزه تو خونشون پیدا میشه که همه طرفدارشن. در خونشون به روی همه بازه. یه جور آرام گاه برای هر کسی که غمگینه و ناراحته. اینقدر دوست دارم اینجوری زندگی کنم. کی که بشه؟

سلام

عزیزمی

پژمان 1393/03/20 ساعت 11:58

پست بالا :

عذاب وجدان چی دارین ؟

تلنگر بود

سرور 1393/03/18 ساعت 20:27 http://simple-girl.blogsky.com

بلاخره هر کاری مشکلات خودشو داره
خانم هایی که شاغلن میگن خوش به حال خانم هایی که خانه دارن
خانم هایی که خانه دارن میگن خوش به حال خانم هایی که شاغلن
در هر صورت مرغ همسایه غاز

بهله بهله


اَی خدا از دست تو :مسخره
زن خانه دار هم آخه شد آرزو ؟!

حالاااااا

من فکر میکنم همسرم باید یه مرد خونه دار باشه حوریه :)) وگرنه خودم که هیچی :))

عیب نداره
شما هم نقش یک خانم نان آور رو بازی کن

Zohi 1393/03/18 ساعت 12:59 http://Zohi-zendegi.blogsky.com

برو شووور کن عزیزم خب
دلم میخواهد زن خانه دار باشم چیه دیگه خواهر من
بگو دلم شووور میخواهد به همین راحتی

جو نده باو!!
یهو رگش میگیره ول میکنه!
الان دیگه دلم نمیخاد
پدرم در اومد از بس این چند روز شستم و سابیدم!!!

پژمان 1393/03/18 ساعت 11:38

منم دلم میخاد یه زن خانه دار باشم! چی کار کنم؟



شووهر کن

meysam 1393/03/17 ساعت 17:55

خوش به حال مرد خوشبخت زندگیتون بانو

کاکاپو 1393/03/17 ساعت 16:58 http://balapain.blogfa.com

سپاس از حضورتون. اگه منو به جای اسم " اینجا خواندن ندارد" با اسم " هذیانات " لینک کنید ممنون می شم. اسم اصلی وبلاگ " هذیانات " هست

سلام
قبلا گویا این بود اسم وبلاگتون
به هرحال ببخشید
اصلاح گردید

با سلام
حاضری تبادل لینک کنیم هروقت لینکم کردی خبرم کن تا لینکت کنم
با تشکر

سلام
در این رابطه نظری ندارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.